onsdag 8 januari 2014

Mitt allra första blogginlägg!

 
Men OJ! Vad händer? Jag bloggar...!!! Och detta, mina vänner, är mitt allra första blogginlägg. Inte så imponerande kanske ni tänker, men i ärlighetens namn vet jag inte ens om jag ror iland detta.
 
Vad har jag att skriva om, har jag tiden, kommer jag att finna lusten, fixar jag att lära mig lägga in bilder? Frågorna är många. Fortsättningen rafflande.
 
Vad det hela lutar åt är att detta blir ännu en blogg  bland andra med bilder på stickade alster (jag älskar att sticka), några virkade alster (gillar att virka men inte lika mycket som att sticka), kanske lite pyssel (tycker om att pyssla men hinner desto mindre). Säkert en del inlägg om mina barn och ett och annat om mig (och kanske min man för det finns en sådan också), troligtvis en bild eller två på barnens marsvin och våra (för närvarande fem) katter. Kan det bli något? Vi får se...
 
Detta, mina vänner, är mitt allra första inlägg. Yes!

5 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden, Ulricha! Jag tror det kommer att gå alldeles utmärkt detta! Du har börjat HELT rätt. Ser fram emot fortsättningen! Blogg on!

    SvaraRadera
  2. Jag har saknat en blogg av dig. Nu ser jag fram emot skön läsning och dina kloka reflektioner.

    SvaraRadera
  3. Tack kära vänner! Nu känner jag hur prestationsångesten satte klorna i mig:-) haha. Nå, jag filar på fler blogginlägg men om det blir några klokheter lämnar jag därhän. På återseende! Kram mina vänner!

    SvaraRadera
  4. Blir kul att följa din blogg.

    SvaraRadera