söndag 2 mars 2014

Kass kamera 2

Ni som läst min blogg sedan jag började i januari har säkert läst det här inlägget, Kass kamera. Bilden jag syftade på finns i det här inlägget. Jag ville ju så gärna få till lite snygga bilder men hur jag än fotade och betedde mig så blev det ju inte som jag ville. Till slut frågade jag den äkta mannen i familjen (som ju vet allt och är min klippa här i livet) om vi inte kunde skaffa en annan kamera (för mig kunde det ju inte bero på). Då svarar han så självklart att det finns ju en app i telefonen. ...jahaaaaa... Plötsligt kände jag mig så dum!

Hursomhelst laddade jag ner den där fotoredigerarappen och här är jag nu, en massa redigerade bilder senare :-) Tur man kan lära sig något nytt :-) (även om just det här känns som om det vore något jag borde ha vetat för länge sedan :-/ ).







Kolla! Man kan göra helt tokiga saker med bilderna. Jag är som en kalv på grönbete. Det här är ju så kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar