tisdag 18 mars 2014

Någon fyller fyra!

Tänka sig! Någon fyller snart år. Någon fyller fyra. Någon som lilla H.

Än så länge funkar det att, i smyg, slå in presenter när barnen gått och lagt sig men hur gör man sen... Jag är så kvällstrött att det inte kommer att dröja så länge innan de (i alla fall den större av dem) kommer att vara vakna ända till jag själv går och lägger mig.

Hursomhelst hade jag gärna tagit presentbilderna i dagsljus men det låter sig icke göra då jag i princip aldrig är hemma dagtid utan att barnen också är hemma, ständigt runt mina fötter. Att försöka gömma sig i något hörn är inte heller något alternativ. Men det blev ganska bra bilder ändå. Nu - full planering och fiffande inför Lilla H's allra första barnkalas. Gissa om hon är förväntansfull?! :-)







Panduros Tildapapper i all ära men jag är ändå väldigt nöjd med att jag sparade omslagspappret till några tulpaner jag köpte för ett tag sedan. Passar utmärkt som presentpapper!



1 kommentar:

  1. Jättefint! Man blir glad av omsorgsfullt inslagna paket!

    SvaraRadera